SATIŞ SONRASI DESTEK ve BAYİ EĞİTİMLERİ
ASAŞPEN’in öncelikli misyonları; sektöründeki teknolojik yeniliklerde ilk olmak, dünya çapında bir kuruluş olmak ve bunu gerçekleştirirken de üretim, satış ve satış sonrası hizmetleri ile müşterisinin sesini dinleyerek beklenen kalite ve müşteri memnuniyetini sağlamaktır.
ASAŞPEN, müşterisinin sesinin teknolojik gelişmelerin ve inovasyon kültürünün kapılarını açmakta olduğunun farkındadır. Bu sebeple ASAŞPEN, sorumluluğunu sadece profil satışı ile sınırlandırmamış; sonrasındaki pencere oluşumundan, nihai kullanıcı memnuniyetine kadar olan aşamalarla birebir ilgilenecek SATIŞ SONRASI DESTEK EKİBİ’ni kurmuştur.
Bu ekip;
Yapılan bu faaliyetler Kalite Sistemleri Birimi'nde aylık performans ve kalite KPI’ları ile takip edilmektedir ve bu şekilde sürekli iyileştirme ile süreç mükemmelliği hedeflenmiştir.